ÖVERRASKNINGEN!

Glömt helt att berätta om överraskningen i helgen för Mindy, det skulle komma upp en video om det... men så blev det inte! Haha!
Men... jag orkar inte skriva någon text om detta, så jag kopierar Matildas:

INNAN FESTEN.
Det var Lovisa som kom på att vi kunde ha en överraskningsfest för våran kompis Mindy! Det var jag, Lovisa, Ellen och Hedvig som enade upp allt. Vi sms:a med mindys mamma så att allt skulle bli bra. På onsdagen den här veckan som har gått åkte några till Farsta för att köpa karamellfärg med smak. Vi köpte det för att vi skulle göra en rainbowcake! Sen bakade vi på fredagen. Sen igår på morgonen/eftermiddagen fixade vi grädden som skulle vara på, mm. Sen gick vi hem till Mindy och fixade och då hade hon och hennes mamma åkt iväg. Vi ställde upp våra mobiler+Lovisas kamera ställde vi på ett bord så vi kunde filma mindys reaktion när hon såg oss. Vi gömde oss bakom soffan och när hon kom hem överraskade vi nog henne nog ganska mycket.

PÅ FESTEN

SÅHÄR BESKREV MINDY DET PÅ SIN BLOGG
Asså ni fattar inte vilken toppen dag jag har haft...! Först åkte vi till Nacka jag min syrra och min mamma och handla lite och träffa Robin. HAHAHAHA! Sen.... När jag kom hem så kom det fyra av mina bästa kompisar och bah grattis eller nåt jag bah Vaaa?? Jag hade vetat att nåt var på tok men inte något sådant, och nu sitter jag här och myser med dem, eller ja Ellen Matilda och Lollo ( Hedvig sover ) Hoppas ni mår bra puss!!

GRATTIS MINDY!

Kommentarer

Få en kaka genom att kommentera inlägget här under

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras) (kanske ljuger)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback