U can try, but U never forget her name.

HEEEJ!
Ledig stund, så jag bloggar (egentligen inte, bara att det typ är vår, så jag skriver...)
Idag när jag skulle ta mig hem så kände jag hur det brände i ryggen, så istället för att ta tunnelbanan hem som tar en halvtimme, så gick jag. Aa. Det gjorde jag. (Det kanske delvis var för att det var en baootaaaa stor vattenpöl vid tunnelbanans uppgång.) Gick in på Ica, köpte lite ica basic godis, haha. Tror seriöst att dem som gjorde lakrits/Hallon (Eller hallon/lakrits) -skallarna tog patent på att ha hälften hälften horstionellt, Ica hade lodrätt, eller horstinellt. Kan inte dem ...
- Förresten, Nathalie, om du läser detta från poolkanten i Spanien, så ger jag dig en solkräm och en vårhälsning från Sverige!
Puss

Kommentarer

Få en kaka genom att kommentera inlägget här under

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras) (kanske ljuger)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback